1º ESO: CONVIVÈNCIA A ORIOLA

Tots els alumnes de 1ºESO van anar a Oriola a fer una convivència on van ser els protagonistes: la diversió, el respecte, el companyerisme, jugar i passar un dia entre tots amb les tutores i el director titular del centre educatiu.

En primer lloc, van anar en autobús a Oriola i van fer dues visites on van aprendre l´importància de la funció evangelitzadora que fan les hermanes (Claudia i Jimena) així com els seminaristes. En el convent de les caleses ens van fer una vísita on van fer-nos reflexió i valorar tot el que tenim al nostre voltant. També ens van preparar un esmorzar al Jardí molt casers i boníssim.

En segon lloc, van translladar-nos al Seminari on van jugar al fútbol abans de dinar i després una visita guiada pels futurs seminaristes. Considerem que va ser molt enrequeïdora per com ens projectavem les seues emocions i sentiments tan vius de haver triat el camí d´ajudar i entregar la seua vida a Déu. Encara que han modificat la seua rutina han guanyat en estar més a prop de la seua creència religiosa.

Santiago Sillero, Iker Alancio, Pablo Nicolás Duque, Antonio Vargas 1ºESO A

La convivencia fue muy enriquecedora ya que fuimos los dos grupos de 1ºESO a Orihuela para realizar dos visitas con un enfoque de evangelización y toma de conciencia de manera individual así como grupal.

La primera visita nos gustaría destacar que las hermanas tanto Jimena como Claudia nos recibieron en su casa religiosa de manera muy amable así como cercana para transmitirnos cómo fue la llamada vocacional y cómo floreció ese sentimiento tan desmedido e intenso para dedicarse al servicio de los demás y ayudar a que las personas tengan fe en sus vidas.

La segunda visita fuimos al seminario antes de comer estuvimos jugando a un partido de fútbol. Seguidamente, comimos todos para coger fuerzas y continuar disfrutando del día. Sobre las 14,30 los seminaristas nos fueron explicando su decisión de cómo se han entregado a Jesús y que han realizado sacrificios pero que lo que reciben es maravilloso ya que es un amor infinito a él y a los demás. 

Ramon Torregrosa y José David Aguado 1ºESO B